پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119636
تشکيل کار گروه فضاي مجازي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/09/08 11:05:24
نمایش : 1100
معاون فرماندار فارسان در جلسه فضاي مجازي شهرستان از تشکيل کار گروه تخصصي کميته فضاي مجازي در اين شهرستان خبر داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طاهري همچنين از برگزاري دور هاي آموزشي فضاي مجازي در دانشگا هها و انجام اتوماسيون اداراي و دوربين هاي مدار بسته در ادارات اين شهرستان خبر داد.

وي بر لزوم استفاده از فضاي وسيع مجازي جهت تعميق ، ترويج و اشاعه فرهنگ غني اسلامي تاكيد نمود.

وى  در جلسه گارگروه فرهنگي اجتماعي شهرستان، با اشاره به استفاده هاي متفاوت از فضاي مجازي در عرصه هاي مختلف اقتصادي ، اجتماعي ، سياسي و فرهنگي ، كار در اين عرصه را مهم و حساس عنوان كرد و تاكيد كرد بايد در حوزه فرهنگي متحد و منسجم و با بينش و بصيرت عمل نماييم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه امروزه فضاي مجازي ، ابزار دشمن براي بيگانه نمودن جوانان با فرهنگ خودي است ،خاطرنشان ساخت: در جبهه فرهنگي و جنگ نرم ، دشمن و ابزارش را بايد شناخت و متناسب با ان ، جبهه دفاعي را تقويت كرد. تا أسيب پذيري به حداقل برسد.

طاهري گفت: كارگروه فرهنگي اجتماعي، به عنوان متولي اصلي فرهنگسازي در جامعه بايد تمامي موارد مورد نياز جهت تقويت فرهنگ خودي و مقابله با فرهنگهاي وارداتي و چالشها و محدوديتهاي پيش روي فرهنگ غني اسلامي را شناسايي و در جهت رفع موانع اقدم نمايد..
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html